Jump to content

Digest August

We talk about what was done and updated in the past month. We help keep abreast of events.

Read more

Servers monitoring and the Addons Editor

We present you two legends. All dreams come true.

Servers monitoring The Addons Editor

Game tooltips

Tooltips provide a way for 3rd party fansites and extensions to display detailed information on mouseover.

Read more

[MagicianMessage] Localized strings


Guest neFAST
 Share

Recommended Posts

Here are the French ones:

Code:
-- fire

if userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Flammes éternelles" then

   wtRPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

   wtLPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- electricity

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Cascade" then

   wtElPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- ice

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) == "Avalanche"  then

   wtIcePanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

English should be (same order) :

  • Endless flames

Cascade

Avalanche

Link to comment
Share on other sites

Mehael, заметь, тут есть одна французская буква - é

Так вот, чтобы этот текст правильно сконвертировать в Lua, нужно сделать так:

1) Скопировать это в TXT, и сохранить в кодировке Windows-1252.

2) Открыть этот TXT так, как если бы он был в кодировке Windows-1251.

Думаю, сделать это можно любым продвидутым редактором, наверняка, Notepad++ умеет это. У меня EmEditor, и он это умеет.

В общем, при таком "конвертировании", é должна превратиться в й.

Вот так, этот текст можно копировать прямо в Lua:

Code:
-- fire

if userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Flammes йternelles" then

   wtRPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

   wtLPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- electricity

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Cascade" then

   wtElPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- ice

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) == "Avalanche"  then

   wtIcePanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

Link to comment
Share on other sites

.. :'( не могу сконвертить текстуры.. ни аошным инструментом, ни от SLA.. Так же жду мертвую воду, чтобы добавить в аддон новые вехи.

Link to comment
Share on other sites

Ну почему же не получается? Про аошный инструмент - даже спрашивать не буду (у меня он просто не запускается). Но вот, AoTextureViewer работает? Там в хелпе есть инструкция, где написано, как делать текстуры для аддонов. Ну да, чуть сложнее, с этим конвертированием в DDS, и ручным написанием XDB-файлов, но ведь, на безрыбье, и рак - щука... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using our site you agree to the Terms of Use