Jump to content
Alloder.pro: about Allods with love
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

New program for writers

We turn from quantity to quality and tell you how we will supplement the Allods Team program with rewards in rubles.

More

The new Updater

Let us to introduce the new addon updater software and to share the details

Read more

Alloder 2.0

We have started the process of project evolve, and this relates not only, and not even primarily of the site's view

Read more

[MagicianMessage] Localized strings


Guest neFAST
 Share

Recommended Posts

Here are the French ones:

Code:
-- fire

if userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Flammes éternelles" then

   wtRPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

   wtLPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- electricity

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Cascade" then

   wtElPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- ice

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) == "Avalanche"  then

   wtIcePanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

English should be (same order) :

  • Endless flames

Cascade

Avalanche

Link to comment
Share on other sites

Mehael, заметь, тут есть одна французская буква - é

Так вот, чтобы этот текст правильно сконвертировать в Lua, нужно сделать так:

1) Скопировать это в TXT, и сохранить в кодировке Windows-1252.

2) Открыть этот TXT так, как если бы он был в кодировке Windows-1251.

Думаю, сделать это можно любым продвидутым редактором, наверняка, Notepad++ умеет это. У меня EmEditor, и он это умеет.

В общем, при таком "конвертировании", é должна превратиться в й.

Вот так, этот текст можно копировать прямо в Lua:

Code:
-- fire

if userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Flammes йternelles" then

   wtRPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

   wtLPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- electricity

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) ==  "Cascade" then

   wtElPanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

-- ice

elseif userMods.FromWString( Buff.name ) == "Avalanche"  then

   wtIcePanel:PlayFadeEffect( 1, 0, 2000, EA_MONOTONOUS_INCREASE )

Link to comment
Share on other sites

.. :'( не могу сконвертить текстуры.. ни аошным инструментом, ни от SLA.. Так же жду мертвую воду, чтобы добавить в аддон новые вехи.

Link to comment
Share on other sites

Ну почему же не получается? Про аошный инструмент - даже спрашивать не буду (у меня он просто не запускается). Но вот, AoTextureViewer работает? Там в хелпе есть инструкция, где написано, как делать текстуры для аддонов. Ну да, чуть сложнее, с этим конвертированием в DDS, и ручным написанием XDB-файлов, но ведь, на безрыбье, и рак - щука... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using our site you agree to the Terms of Use